لن تتوقعوا ما فعلته بها : وفاء عامر بهجوم شرس ضد إحدى الفنانات.

{title}
أخبار دقيقة - في تصريحات إعلامية على هامش تكريمها في ملتقى التميز والإبداع العربي، شنت الفنانة المصرية وفاء عامر هجوم شرس على إحدى الفنانات، التي فضلت أن لا تذكر اسمها، معبرة عن ندمها بأنها وقفت إلى جانبها في يوم من الأيام.   وقالت وفاء عامر: "أنا أثق في الناس وأحب أقف جنب ناس، لكن اللي ميقدرش وقفتي جنبه ما يستاهلش إني حتى أتفرج على أعماله".وأضافت: "إحنا زملاء يعني لازم نحب بعض، ونقف جنب بعض ونفرح بنجاحات بعض، وفي نجمات لو طلبوني في مشهد واحد أروح لإنهم جدعان ومجربين، ومفيش فيهم الخسة اللي ممكن تغدر بيك". يجدر بالذكر بأن وفاء عامر حضرت في الدورة الأولى لملتقى التميز والإبداع العربي، الذي أقيم مؤخراً برئاسة داليا المتبولي، وتحت رعاية اتحاد المنتجين العرب برئاسة المخرج إبراهيم أبو ذكري، وجامعة الدول العربية، وبمشاركة وزارة الثقافة، وتم تكريمها خلال الحفل.   من جانب آخر، عبرت الفنانة وفاء عامر عن رأيها في تصريحات الإعلامية ياسمين عز حول علاقة المرأة مع الرجل.  

وقالت وفاء: "ياسمين ست بتحترم الراجل اللي بيحترمها، وآه بطبق نصائحها وهي تريند، البنت لذيذة وقمر وبتلبس حلو أوي وبصراحة بتقول قناعتها، وبقول لجوزي يا سي محمد".

  وأضافت وفاء: "هي مش أوفر.. ليه باصينلها كده؟ جايز يكون في حياتها حد محتاج فعلًا يستاهل اللي هي بتقوله، ونصيحتي ليها إنها تبقى شوية كده وشوية كده".        
تصميم و تطوير